Yaz diyeti..
Antu.com Forum Ana Sayfa

Sayın Ziyaretçimiz Hoşgeldiniz

Forumlarımıza bağlanmak için
tıklayınız


Sayın Ziyaretçimiz , Antu.com Forumlarına Hoşgeldiniz
Sayın Ziyaretçimiz , Antu.com Forumlarına Hoşgeldiniz.

Antu.com Fenerbahçe Forumlarına Ücretsiz üye olarak Dünyadaki bütün Fenerbahçelilerle , Fenerbahçeyi ve Türk Futbolunu Tartışabilirsiniz.
Antu.com Foruma Ücretsiz E-mail ile (yahoo,gmail,hotmail,msn vb.) kayıt olamazsınız. Forumlarımıza Üye olmak için tıklayın!

Yüzbinlerce başlığı ve milyonlarca mesajı okuyup cevap yazabilirsiniz.
Dünyadaki binlerce Fenerbahçeliyle Özel Mesaj yoluyla tanışıp konuşabilirsiniz.
Antu Multimedya Forumları vasıtasıyla binlerce Resim,video izleyip, size ait resimleri, videoları gönderebilirsiniz. Fenerbahçe, Türk ve dünya sporuyla ilgili golleri ve görüntüleri izleyebilirsiniz.

Bütün bu imkanlara ve daha fazlasına Forumlarımıza üye olarak sahip olabilirsiniz.


forum.antu.com - Sosyal Forumlarımız - Serbest Kürsü - Yaz diyeti..

Paylaş 
Sayfa: [1].2.3.4.5.6
06.09.2017 12:39 Çarşamba Konu Puanı: 0

compaster
Yaz diyeti..

Evet renktaslar. 5 temmuzda eşimle başladığımız bu yolculuktan sonra 100.5 kg den 84.5 kiloya düştüm. 62. Günde bu kiloyu görmek beni mutlu etti. Sanırım 10-12 yıldır 85 altını görmemiştim. Göbek çevrem de 118 cm den 95 cm ye geriledi. Kendimi daha bir özgür hissediyorum.

Asıl mesele su. Ben 80 kiloyu hedeflemistim. 80 kiloya düştükten sonra kilo almamayi nasıl başarabilirim. Malum Asıl problem kilo verdikten sonra verilen kiloları geri almak. Bu konuda akıl verebilecek arkadaşlarımdan tavsiye bekliyorum.


  
06.09.2017 13:12 Çarşamba #1

Cenk Akgün
Yaz diyeti..

hocam tebrikler öncelikle gerçekten kısa bu sürede bu kadar zayıflamak büyük başarı..

Nasıl başardınız merak ettim ? Bende her 2 ayda diyete başlayıp bırakıyorum beceremedim kilo vermeyi.

Göbek oluştu ve çok kötü duruyor maalesef :/


  
06.09.2017 14:40 Çarşamba #2

Faruk YAKUT
Yaz diyeti..

benim 5 kilo fazlam var 5 yıldır veremedim

büyük başarı‚ sarkma vs olmadı değil mi hocam ?

Spor yaptınız mı yememenin yanında?


  
06.09.2017 14:57 Çarşamba #3

PeaceoMind
Yaz diyeti..

Nasıl kilo verdiğinize bağlı... Korumak daha zor. Çünkü vücut bir süre sonra yediğine göre kendini ayarlıyor ve biraz fazla yediğinde kilo almaya başlıyor.

Öncelikle doktor kontrolünde bağırsak sisteminizin sağlıklı işleyip işlemediğini öğrenin. Bağırsak florası sağlıklı hale gelince bir çok sağlık sorunundan kurtulacaksınız. Beyin sağlığı bile direkt bağırsakların sağlığına bağlı.

Şeker‚ unlu mamuller‚ tahıllar ve işlenmiş gıdalar menüden çıkacak.

Et‚ tavuk‚ balık ve bunların yağları diyete eklenmeli

Yoğurt tüketimi arttırılması yerinde olur. Ev yapımı olmasi daha önemli bağırsak sağlığı için.

Ekmek kesinlikle yok.

Nişastalı gıdalardan uzak durulmalı. Patates dahil... Havuç şeker içerir.

Protein ağırlıklı beslenip yanında sebze yemekleri ve yeşillik tüketiyoruz. Makarna‚ pilav falan yok...

Bu beslenme şeklini hayatımıza entegre edersek kilo sorunu olmaz.

Kahve tüketimi azaltılması lazim. Çay içerken içine limon atarsak daha iyi... bol bol su içmek gerekiyor.

Asıl kilo verme kısmı bundan sonra başlayacak. Büyük oranda ödem ve fazla suyu attiniz. Sıra kalıcı yağları yakmaya geldi. Dediklerimi yaparsanız sağlıklı ve ideal kilonuzda olursunuz


  
06.09.2017 15:50 Çarşamba #4

Kaan
Yaz diyeti..

1 Nisan 2017 - 114 kilo
6 Eylül 2017 - 75 kilo

Bu da benden.


  
06.09.2017 15:59 Çarşamba #5

TurQich
Yaz diyeti..

Bende 6. Ayda basladim‚ fakat gercek anlamda 7. Ayda duzenli diyet yaptim. 107´den 95´e kadar dustum.
6. Ayda 107 kilodan 105´e kadar dustum. Kalan surede 95´e kadar dustum.
Ilk 2-3 hafta bol su icip‚ hayvani yaglardan uzak durdum. Canim bir sey cektiyse az bir sekilde yemeye basladim. Bu surecte vucudu alistirarak diyet programima basladim. Birden diyete baslamak hem kendinize hemde vücuda iskencedir. Alistirarak diyete girmek en dogru yol. (Benim taktiğim).
7. Ayda salata turu seylere agirlik verdim. Karbonhidrat ve yagdan uzak durmaya basladim. Tuz ve sekerle zaten pek aram yoktur. Seker yerine cayima hakiki bal katardim. Kahvaltida abarti olmadigi surece her seyi yiyebilirsiniz. Aksama frenlemeye baslamak önemli. Yataga girise gore 6 saat oncesine kadar yemegimi yedim. Aksamlari cips felan yedigimde oldu‚ ama karbonhidrat ve yağ değeri dusuk cipsler yedim.
Zamanla cips bile aramaz oluyorsunuz.

Gun ortasında bazi cerezler acligi bastirip tok tutar. Bazi cerezleri abartmadan yiyebilirsiniz. Haftalik bir gun olsun spor yapin. Vücut tembellik moduna girmemeli.
Birde herşeyi komple kesmiyorum. Haftada bir gun kendimi odullendiriyorum. Yiyin abartmadan. Cumartesi Pazarlari Sucuk bile yiyorum.
Yalniz odullendirme sureci en az 4 hafta sonra baslamali. Bu surecte herşeyi birden kesmediginiz icin odulu haketmezsiniz.
Ve bolca su... Kola‚ mesrubat felan yok. Hepsi zarar.
Su anda yemekte su icme alışkanlığımla savasmaya basladim. Birkac haftadir yemek sirasinda birsey icmemeye calisiyorum. Oldukca zordu ilk hafta. Devamli agirlik basar oldu. Ama su anda ona da alistim. Suyu yemek sirasinda icmek sagliki acidan zararli bir durum. Oncesinde birkac yudum icilebilir. Fakat sonrasinda birkac saat icilmemeli. Susadiysaniz birkac yudumu geçmemeli.

Bu benim planlamamdi. Herkeste vucut farklı tepki verebilir. Fakat bende olumlu etki oldugunu dusunuyorum. Kan degerlerimle birlikte kendimi test ediyorum. Bu ay tekrar kan verip son tabloyu daha iyi gorecegimi düşünüyorum.


  
06.09.2017 16:00 Çarşamba #6

shark21
Yaz diyeti..

12 ay 24 kadar kilo. Arpası bol gelmiş beygir gibiyim. Yerimde duramıyorum. Kilolar yerime zamklıyormuş beni


  
06.09.2017 16:02 Çarşamba #7

Kaan
Yaz diyeti..


Mesajı Gönderen: PeaceoMind:cLink:1693903

Nasıl kilo verdiğinize bağlı... Korumak daha zor. Çünkü vücut bir süre sonra yediğine göre kendini ayarlıyor ve biraz fazla yediğinde kilo almaya başlıyor.

Öncelikle doktor kontrolünde bağırsak sisteminizin sağlıklı işleyip işlemediğini öğrenin. Bağırsak florası sağlıklı hale gelince bir çok sağlık sorunundan kurtulacaksınız. Beyin sağlığı bile direkt bağırsakların sağlığına bağlı.

Şeker‚ unlu mamuller‚ tahıllar ve işlenmiş gıdalar menüden çıkacak.

Et‚ tavuk‚ balık ve bunların yağları diyete eklenmeli

Yoğurt tüketimi arttırılması yerinde olur. Ev yapımı olmasi daha önemli bağırsak sağlığı için.

Ekmek kesinlikle yok.

Nişastalı gıdalardan uzak durulmalı. Patates dahil... Havuç şeker içerir.

Protein ağırlıklı beslenip yanında sebze yemekleri ve yeşillik tüketiyoruz. Makarna‚ pilav falan yok...

Bu beslenme şeklini hayatımıza entegre edersek kilo sorunu olmaz.

Kahve tüketimi azaltılması lazim. Çay içerken içine limon atarsak daha iyi... bol bol su içmek gerekiyor.

Asıl kilo verme kısmı bundan sonra başlayacak. Büyük oranda ödem ve fazla suyu attiniz. Sıra kalıcı yağları yakmaya geldi. Dediklerimi yaparsanız sağlıklı ve ideal kilonuzda olursunuz



Herhangi bir şeye kesinlikle yok diyemezsiniz hayatta. Bu şekilde yapılan diyetler uygulanabilir ve kalıcı olmaz. Herşey tamamen dengeleme ile alakalı. Hiçbir şeyin aşırısına kaçmadan. Bir öğün tatlı mı yedin‚ bir sonraki öğün hatta gün uzak dur. Haftada 3 gün sütlü tatlı tüketilebilir mesela. Ekmeği de ye ama siyah ekmek ye‚ tavsiyem Halk Ekmeğin tam organik buğday ekmeği. Süt‚ peynir ve yoğurt artık light´a geç ve o şekilde tüket. Kahvenin acıktırmak dışında fazla bir etkisi yok‚ şekersiz ve sütsüz içilen bir kahve maks. 25 kaloridir. Pilavda bulguru‚ makarnada ise kepekli makarnayı haftada 1 maks 2´yi geçmeden tüketebilirsiniz. Makarnada esas kiloyu yapan sosudur‚ light peynir koyarak ya da light yoğurt ile tüketmek daha mantıklı. Domates de şekerli havuç gibi ama hepsi ölçülü bir şekilde tüketilebilir. Benim tavsiyem kırmızı eti çok azaltıp‚ balığa ve sebzeye yüklenmek‚ tavuk da tüketiyorum ben ama tavuk konusunda çok şüpheler var bu ara‚ hanım eve sokmuyor mesela artık. Sporu mutlaka hayata katmak lazım. Ben haftada min 5 gün spor yapar oldum. Gece de olsa sabah 5´de de olsa vakit ayıracaksın abi‚ kaçarın yok. Akşam işim var ise o gün sabah 5´de kalkıp‚ koşuyorum saat 8´de ofisimdeyim yine sıkıntı yok. Öğlen yemeğinden sonra yarım saat bir yürüyüş de iyi gelir. Akşam belirli saatten sonra yememek lazım. Akşam meyvası maksimum 2 elma düzeyinde olmalı. Diyetkolik aplikasyonunu tavsiye ederim. Günlük kalorini 2000-2500 aralığında tutar isen spor yapmadan da kilonu korursun‚ spor yaparak verirsin. Kaloriyi düşürürsen daha çabuk verirsin. Benim 1000 kalorinin altına indirdiğim dönemler oldu.

Bir de arkadaş 15 kilodan fazla vermiş‚ onunki su ve ödemi çoktan aşmış artık.



  
06.09.2017 16:11 Çarşamba #8

TanerCH
Yaz diyeti..

İnsan sadece yemeğine değil yediği miktarada dikkat etmeli bence.
Ben özel diyet veya belli yemekleri kısmadan sadece miktarı azaltarak geçen 3 ayda 97 kilodan 91 kiloya düştüm. Bunun yanında yürüyüş yaptım hemen hemen hergün.
Hedefim 90 kilonun altına düşmek ve orada kalıcı olmak‚ özellikle kış aylarında‚ soğuk havalarda su tüketimi daha az olduğu için ozaman dikkat etmek gerekir.



  
Paylaş 
Sayfa: [1].2.3.4.5.6